niedziela, 1 października 2017

Spersonalizuj fona z KGMedia

Spersonalizuj telefon📱
czyli Etui od KGMedia

Etui, które wybrałam już u mnie 😊
Wybór mój padł na 2 wersje matowe i jedną lakierowaną. Podałam tylko wzory, model telefonu oraz czy ma być wersja matowa czy lakierowana i etui na drugi dzień były już u mnie.
Jakość świetna. Kolory identyczne jak na wzorniku. Doskonale przylegają do fona.
Firma godna polecenia a oto kilka powodów dlaczego 😊

📱Cała paleta wzorów i kolorów i codziennie nowe etui
📱Wykonują etui ze wzorem klienta lub z ze zdjęciem jakie sobie zażyczy
📱Etui na każdy model telefonu...wystarczy go podać w zamówieniu
📱Ekspresowa wysyłka potwierdzona numerem nadania
📱Atrakcyjna cena w stosunku do konkurencji
📱Możliwość wyboru między wersją matową a lakierowaną

Zapraszam zatem na stronę KGMedia
💥 Allegro
http://allegro.pl/showitem/description/6854414687.html
💥Facebook
https://www.facebook.com/KGcase.etui.na.telefon/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avene zawsze się sprawdza 👍

Avene Physiolift krem pod oczy od DrogeriaWapteka pod 🔎 Po pierwsze dermokosmetyk nie kosmetyk! Gama PhysioLift oparta jest o trzy wyj...