sobota, 19 sierpnia 2017

Lekki podkład Rimmel Stay Matte

Coś matującego i zarazem lekkiego
Rimmel Stay Matte
Jestem zadowolona z tego produktu i mogę go polecić z czystym sumieniem. Sama zawsze poszukuje podkładów matujących ponieważ mam tłusta cerę w strefie T. Podkłady matujące przeważnie mają ciężką formułę a ten zaskoczył mnie na plus ponieważ ma konsystencję lekką jakby napowietrzoną. Doskonale rozprowadza się na skórze, nie tworzy maski jak inne podkłady matujące. Po kilku użyciach widzę iż jest bardzo wydajny - do makijażu wystarczy wycisnąć go na prawdę bardzo nie wiele. Lekko kryjący. Nie ciemnieje i nie zatyka porów, nie tworzy smug. Ja podkładu używam zwykle z pudrem matującym i  w tym zestawieniu jest najlepszy.
Spełnia swoją funkcję, Wydajny, Dobra jakość w stosunku do ceny, Łatwy w aplikacji / wygodny w użyciu, Odpowiednia konsystencja




1 komentarz:

  1. U mnie niestety on się wogòle nie sprawdził. Moje cera bardzo się buntowała ale wiem, że wielu osobom odpowiada tak jak i Tobie :)

    OdpowiedzUsuń

Avene zawsze się sprawdza 👍

Avene Physiolift krem pod oczy od DrogeriaWapteka pod 🔎 Po pierwsze dermokosmetyk nie kosmetyk! Gama PhysioLift oparta jest o trzy wyj...