czwartek, 9 listopada 2017

Wachlarz rzęs dzięki odżywce Molash 💕💕💕

Jak każda kobieta chcę mieć długie, gęste i ogólnie idealnie piękne rzęsy. Niestety natura poskąpiła mi wachlarza przepięknych rzęs. W tym celu zakładam sztuczne ale często robię pomiedzy nimi długie przerwy aby zregenerować swoje naturalne.

Doskonale w tym pomaga mi Odżywka do rzęs 💕Molash💕

💕Jest to w pełni bezpieczny dla oczu kosmetyk. Spełnia wszystkie wymogi dermatologów oraz okulistów jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Może być stosowana przez osoby używające szkieł kontaktowych. Nie powoduje podrażnień i alergii. Nie szczypie jak to miało miejsce gdy używałam innych kosmetyków tego typu.
💕Odpowiednia konsystencja sprawia iż odżywka wchłania się szybko, przenika do cebulek i nie spływa.
💕Ma formę tradycyjnego linera z pędzelkiem.Nakładamy ją po demakijażu oczu na noc. Aplikacja szybka i prosta.

💕Efekty są i to widoczne ale potrzeba cierpliwości. Rzęsy stają się grubsze i jest ich więcej. Zauważyłam również, że ciemnieją. Wypadają z mniejszą częstotliwoscią i sie nie łamią przy stosowaniu zalotki.
💕W kwestii długości trzeba poczekać ok. 3 tygodnie i wówczas jest bardzo, bardzo zadowalajacy efekt.
💕Producent zaleca po 21 dniach zmniejszenie częstotliwosci stosowania do 3 razy w tygodniu. Ja zrobiłam to po miesiacu. I wszystkim zalecam takie regulacje w stosowaniu, gdyż rzęsy możemy zwyczajnie "przenawozić" odżywką i fakt będą mega mega długie ale zaczną wypadać od tej już zbyt dużej długości.

💕Jak najbardziej polecam jako alternatywę dla sztucznych rzęs. Jestem w 100% zadowolona.

👛Znaleźć je możecie klikajac tutaj:
💕https://molash.pl

💕https://www.facebook.com/MoLash-Oczaruj-%C5%9Awiat-114896392518210/

#Molash #odżywkadorzęs #lashes #rzęsy #serum



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avene zawsze się sprawdza 👍

Avene Physiolift krem pod oczy od DrogeriaWapteka pod 🔎 Po pierwsze dermokosmetyk nie kosmetyk! Gama PhysioLift oparta jest o trzy wyj...